Még nincs meg az ajándék?
Segítünk!

Rendelj minimum 20.000 Ft összértékben az alább felsorolt termékekből, és készenléti futárunk pár órán belül kiszállítja csomagod az alábbi területeken belül: Budapest 22. kerület, Diósd, Törökbálint, Budaörs Kamaraerdő területe.

Választható termékek:
– Aroma diffúzor Tulipán (+ illóolajok)
– Aroma diffúzor Liliom (+ illóolajok)
– Aromaterápiás párologtató váza Fenyő (+ illóolajok)
– Aromaterápiás párologtató váza Dió (+ illóolajok)
– Europe óriás falióra (csak ezüst szín)
– Minimalist falióra (csak cementszürke szín)
– Kézműves beton mécsestartó
Geometrico beton mécsestartó
Flyte lebegő kaspó (csak Bükk színű talapzattal)

Ajánlatunk 2020. december 24. 08:00-ig érvényes.
Ajánlat lejár:
nap
óra
perc
másodperc
Sajnos lejárt a határidő.

Mire figyelj, hogy a csomagod időben megérkezzen,
még Karácsony előtt?

Magyar raktáron lévő termékek esetén:

Futár partnereink jelezték, hogy Karácsony előtt, akkor fog időben megérkezni a csomagod, ha itt a webshopban legkésőbb december 17. 10:00-ig elküldöd megrendelésed.
A fenti időpont utáni megrendelések esetén már nem tudják garantálni a Karácsony (December 24.) előtti kiszállítást.

Kérjük erre figyelj, hogy időben megérkezzenek szeretteidnek az ajándékok.

Külső/ EU raktáron lévő termékek esetén:
Bár a logisztikai cégek munkáját jelentősen megnehezíti a vírushelyzet, és a megnövekedett csomagmennyiség, igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy csomagod időben célba érjen.
COVID-19 TÁJÉKOZATÁS

A kialakult helyzet ellenére, továbbra is zavartalanul működik a kiszállítás Magyarország egész területén.
Futáraink és mi is azon dolgozunk, hogy minden kedves Vásárlónk hiánytalanul és időben megkapja megrendelését.

Aktuális szállítási hírek
A koronavírus és a kiszállítási idő

Lassan mindenkit kezd utolérni a koronavírus okozta gondok, nehézségek, terhek, így partnereink, beszállítóink is csökkentett kapacitással tudnak csak dolgozni. Természetesen nagy figyelmet fordítunk rá, hogy továbbra is a lehető legbiztonságosabb módon kapja minden kedves vásárlónk kézhez a megrendelt termékeket.

Minden egyes csomagot a logisztikai központokban rendszeresen fertőtleníteni szükséges, hogy a lehető legbiztonságosabb legyen a szolgáltatás. Viszont ez egy igen időigényes folyamat.

Mitől függ, hogy egy termék késik-e?

Különböző gyártókkal/ beszállítókkal dolgozunk együtt, ezért vannak termékek, amelyek időben megérkeznek, és vannak, olyan termékek, amik a fent említett okok miatt sajnos késnek.
Jelen helyzetben a szállítási idő attól függ, hogy mennyire gyorsan végzik el a biztonsági ellenőrzéseket, mikor kerülnek sorra a megrendelt csomagok.
Továbbá függ, hogy a nemzetközi beszállítóink mekkora kapacitással tudnak üzemelni, azaz mennyire befolyásolja az adott gyártót a fennálló járványhelyzet.

Mit teszünk a helyzet jobbítása érdekében?
Kiszállítás az ünnepek alatt

Amikor munkanap van, akkor kiszállítás is van.
Így 2020 december 28, 29, 30-án is szállítunk futár partnereinkkel (GLS, MPL).

A webáruházban 2023. május 25. és június 01. között szünetel a szállítás és az ügyfélszolgálat.
A kiszállítás díjai:
A házhoz szállításhoz GLS, DPD vagy MPL csomagfutárokat használjuk.
30.000 Ft feletti rendelés esetén minden csomagot INGYENESEN szállítunk házhoz Magyarország területén, vásárlóink részére.
* Az ingyenes kiszállítást egy adott küldemény esetén egyszer biztosítjuk. Az át nem vett és vissza érkezett küldemények újraszállításáról lentebb a “Csomagok újraszállítási díjai” résznél olvashat.
30.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási díj vásárlóinknak:
vagy
vagy

Házhoz szállítás futárszolgálattal: 1499 Ft

Foxpost csomagautomatába szállítás: 2299 Ft
Szállítás MPL futárszolgálattal: 1990 Ft
Futár partnereink, kézbesítés előtt egy munkanappal emailben, majd később telefonon is értesítenek a kiszállítás várható időpontjáról.

A futár a kézbesítés napján, érkezése előtt e-mailben és/vagy telefonon értesít, illetve ha mégsem talál a helyszínen, felhív, hogy új időpontot egyeztessen.

Ha helyes címet és telefonszámot adsz meg, a futár biztosan a Neked legjobb időpontban és helyen fog keresni.
Ha a csomagod elérhetőségi probléma miatt visszakerül hozzánk a futártól, akkor ebben az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az újraküldési költséget felszámítsuk.

A futárszolgálatok egyedi igényeket, kéréseket nem tudnak teljesíteni. Mint például: “Hívjanak fel a szállítás előtt egy nappal”, “19 óra után hozzák a csomagot”.

Van lehetőség a rendelés leadása előtt, a Pénztár oldalon megjegyzést, kiegészítő információt írni, a szállítással kapcsolatban. (Például: “2/a lépcsőház, 24-es kapucsengő”, “bejárat a másik utca felől”, “10 nap múlva tudom csak átvenni”, stb.)

Kiszállítási idő:

Magyar raktáron lévő termékek esetén, és a 12:00-ig beérkezett rendeléseket, a feldolgozást követő 1-2 munkanapon átadjuk futár partnerünknek, aki a rákövetkező 1-3 munkanapon kiszállítja csomagod a rendelésben megadott szállítási címre.

A futárszolgálat értesítő e-mailt fog küldeni a rendelésben megadott e-mail címre, ami a kiszállítás várható idejéről tájékoztat.
Ha szükséges, akkor telefonon is kereshet egyeztetés céljából.

Nagy leterheltségű időszakokban (pl. Karácsony előtt), újévi leltározások ideje alatt, vagy a szállítást végző cégek ünnepi pihenése miatt, a futár késhet a kiszállítással akár 1-8 munkanapot is.

FIGYELEM!
Azon termékek esetén, amik külső raktáron vannak, ott a termékoldalon feltüntetett kiszállítási idővel kell kalkulálni.
Ilyen termékek esetén akkor jelenik meg a várható szállítási idő, amikor annak pontos típusa kiválasztásra került.

Példák:

A rendelési visszaigazolási email-t követően, később egy szállítással kapcsolatos értesítést is küldünk a rendelésben megadott email címre, mely a csomag indulásáról tájékoztat.

Tudunk-e gyorsítani a szállítási időn?
Bárcsak tudnánk, de jelenleg nincs tulajdonunkban egyetlen szállítási vállalat sem, amit irányíthatnánk. Ettől függetlenül mindig mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb megkapd a rendelésed. (Van, mikor még este 10-kor is szállítást intézünk, fuvarozóval egyeztetünk, és csomagolunk.)

Ha kézbesítéskor nem leszek otthon, tudom csomagpontra kérni a rendelésem?
Igen. A futárszolgálat (GLS, DPD, MPL) által küldött értesítő e-mailben van egy gomb, amire kattintva van lehetőség a csomagot csomagpontra irányítani.

Fizetési módok:

Webáruházunkban kényelmesen, utánvéttel tudsz fizetni csomagátvételkor.
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is van.

Az utánvétes fizetésnek, nálunk nincs kezelési díja.

A webáruházban bankkártyával a Stripe biztonságos rendszerén keresztül, átutalással, vagy utánvéttel tudsz fizetni.

Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni.
Az utánvét kezelés díja: 655 Ft.

Felhívjuk a figyelmet, hogy az utánvétes rendelés fizetési kötelezettséggel jár.

Egyes termékek esetén, az utánvétes fizetési mód nem érhető el.
Ezt az információt, az adott termékoldalon az alábbi kiírás jelzi: “Ez a termék utánvétes fizetési móddal nem rendelhető.”

Webáruházunkban bankkártyával (a PayPal biztonságos felületén), vagy utánvéttel tudsz fizetni.

Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.
Az utánvétes fizetésnek nálunk nincs kezelési díja.

Át nem vett csomagok:

Webáruházunkban kényelmesen, utánvéttel tudsz fizetni csomagátvételkor.
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is van.

Az utánvétes fizetésnek, nálunk nincs kezelési díja.

Amennyiben a Vevő/ Megrendelő hibájából (átvételt megtagadta, nem kereste jelzés) a csomag átvétele meghiúsul, a csomag visszaérkezik a webáruház raktárába.
Ilyen esetben, a megrendeléskor elfogadott szerződési feltételek alapján, a Vevő/ Megrendelő vállalja, hogy megtéríti a szállítási, adminisztrációs, kezelési, és csomagolási többletköltségeket, amelyek annak következtében keletkeztek, hogy nem vette át, vagy nem fogadta el a szállítást.

Az át nem vett csomag/ csomagok szállítási, adminisztrációs, kezelési, és csomagolási díját számlázzuk a Vevő/ Megrendelő felé, amennyiben nem kerülnek lemondásra a csomagfeladás előtt.
Ilyen esetben, a Megrendelőnek kártérítési kötelezettsége keletkezik a bírói joggyakorlat alapján.

Az a Megrendelő és/vagy Címzett, aki szándékosan nem veszi át az utánvéttel rendelt csomagját, annak a jövőbeni utánvétes rendelései automatikusan elutasításra fognak kerülni.

A visszaszállítás és a csomagolás díja, együttesen: 4500 Ft/ csomag.
Kezelési és adminisztrációs díj: 6000 Ft/ megrendelés.

Webáruházunkban bankkártyával (a PayPal biztonságos felületén), vagy utánvéttel tudsz fizetni.

Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.
Az utánvétes fizetésnek nálunk nincs kezelési díja.

Biztonság:

A ModernStyle oldalon a Let’s Encrypt Authority által hitelesített 256 bites SSL titkosítást használunk.
Emiatt oldalunkat 100%-ig biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül böngészheted.
Ha Chrome böngészőt használsz, bal felül a címsorban egy kis, zárt lakatot és “A kapcsolat biztonságos” kiírást kell látnod, ha rákattintasz.

A biztonságos vásárlást 100%-os garanciánkkal is erősítjük.
Minden termékünkre 14 napos, kérdezés nélküli garanciát vállalunk.
Csak küldd vissza nekünk a sértetlen terméket és 15 napon belül már vissza is küldjük a vételárát.

Garanciánkról itt tudhatsz meg többet.

A ModernStyle oldalon a Let’s Encrypt Authority által hitelesített 256 bites SSL titkosítást használunk.
Emiatt oldalunkat 100%-ig biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül böngészheted.
Nézd csak, ha Chrome böngészőt használsz, bal felül a címsorban egy kis, zárt lakatot és “A kapcsolat biztonságos” kiírást kell látnod, ha rákattintasz.
Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy nálunk teljes biztonságban használhasd bankkártyádat a vásárláshoz, hiszen kártyaadataid hozzánk el sem jutnak!
A biztonságos vásárláshoz 100%-os garanciánkkal is erősítjük.
Minden termékünkre 14 napos, kérdezés nélküli garanciát vállalunk. Csak küldd vissza nekünk a sértetlen terméket és 15 napon belül már vissza is küldjük a vételárát.

Garanciánkról itt tudhatsz meg többet.

Megrendelés utáni módosítások:

A pénztár oldalon a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva megkapjuk a vásárlói adatokat, a szállítási adatokat, a megrendelt tételeket, és azok mennyiségét.

A “Megrendelés elküldése” gomb lenyomása után 30 perc áll rendelkezésre, hogy jelezz nekünk e-mailben vagy telefonon bárminemű módosítási igényt a rendeléseddel kapcsolatban.

A 30. perc után érkező tétel módosítási, törlési, vagy kiegészítési kérelmeket nem valószínű, hogy tudni fogjuk kezelni, hiszen ekkor kezdjük a rendelésed összeállítani, csomagolni, majd megrendeljük és kifizetjük a futárnak a díját.
Erről további információkat találsz az Általános Szerződési Feltételek 3. és 5. pontjában.
A kései (30. perc utáni) tételmódosítási igényből eredő magasabb szállítási díjakról időben tájékoztatunk.

Szállítás Magyarországon kívülre:

Ha Magyarországon kívüli címre szeretnéd a rendelésed szállítatni, akkor kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@modernstyle.hu email címen.

Csomagok újraszállítási díjai:

Az alábbi szállítási díjak az elállási szándék elmaradása esetén, és az át nem vett, vagy visszautasított csomagátvétel esetén érvényesek, amikor a megrendelő személy kéri az ismételt csomagkiszállítást, miközben a csomagot a szállító cég már visszahozta hozzánk.

(Ugyebár a csomag visszaszállítása, adminisztrációja, és újbóli kiküldése nekünk is extra munkával, és extra költséggel jár.)

vagy
vagy

Újraszállítás házhoz, futárszolgálattal: 9500 Ft

Újraszállítás Foxpost csomagautomatába: 9900 Ft

Újraszállítás MPL futárszolgálattal: 4000 Ft