Még nincs meg az ajándék?
Segítünk!
Választható termékek:
– Aroma diffúzor Tulipán (+ illóolajok)
– Aroma diffúzor Liliom (+ illóolajok)
– Aromaterápiás párologtató váza Fenyő (+ illóolajok)
– Aromaterápiás párologtató váza Dió (+ illóolajok)
– Europe óriás falióra (csak ezüst szín)
– Minimalist falióra (csak cementszürke szín)
– Kézműves beton mécsestartó
– Geometrico beton mécsestartó
– Flyte lebegő kaspó (csak Bükk színű talapzattal)
Mire figyelj, hogy a csomagod időben megérkezzen,
még Karácsony előtt?
Futár partnereink jelezték, hogy Karácsony előtt, akkor fog időben megérkezni a csomagod, ha itt a webshopban legkésőbb december 17. 10:00-ig elküldöd megrendelésed.
A fenti időpont utáni megrendelések esetén már nem tudják garantálni a Karácsony (December 24.) előtti kiszállítást.
Kérjük erre figyelj, hogy időben megérkezzenek szeretteidnek az ajándékok.
A kialakult helyzet ellenére, továbbra is zavartalanul működik a kiszállítás Magyarország egész területén.
Futáraink és mi is azon dolgozunk, hogy minden kedves Vásárlónk hiánytalanul és időben megkapja megrendelését.
Lassan mindenkit kezd utolérni a koronavírus okozta gondok, nehézségek, terhek, így partnereink, beszállítóink is csökkentett kapacitással tudnak csak dolgozni. Természetesen nagy figyelmet fordítunk rá, hogy továbbra is a lehető legbiztonságosabb módon kapja minden kedves vásárlónk kézhez a megrendelt termékeket.
Minden egyes csomagot a logisztikai központokban rendszeresen fertőtleníteni szükséges, hogy a lehető legbiztonságosabb legyen a szolgáltatás. Viszont ez egy igen időigényes folyamat.
Különböző gyártókkal/ beszállítókkal dolgozunk együtt, ezért vannak termékek, amelyek időben megérkeznek, és vannak, olyan termékek, amik a fent említett okok miatt sajnos késnek.
Jelen helyzetben a szállítási idő attól függ, hogy mennyire gyorsan végzik el a biztonsági ellenőrzéseket, mikor kerülnek sorra a megrendelt csomagok.
Továbbá függ, hogy a nemzetközi beszállítóink mekkora kapacitással tudnak üzemelni, azaz mennyire befolyásolja az adott gyártót a fennálló járványhelyzet.
- A külső raktáron lévő termékek megrendelési igényeit a megrendelést követő 30. perc után továbbítjuk a gyártó/ raktár felé, hogy minél hamarabb útnak indulhasson a csomag.
- A külső raktárról indult csomagok útját folyamatosan nyomon követjük, és ahol csak lehet gyorsítunk a szállítási folyamaton.
- Belső raktáron lévő termékek esetén 1-2 munkanapon belül átadjuk a csomagokat futárpartnerünknek, akik 1-2 munkanapon belül már kézbesítik is azt.
- Jelentős késés esetén kedvezményeket kínálunk, ami lehet konkrét összeg, százalékos kedvezmény, kupon, vagy ajándék termék.
- Rendszeresen figyeljük az emaileinket, hogy a lehető leghamarabb tudjuk válaszolni minden kérdésre.
- Az utánvétes fizetésért semmilyen termék esetén nem kérünk extra díjat.
- A szállítási díjakat igyekszünk a lehető legalacsonyabban tartani.
- A 30.000 Ft feletti összegű rendelés esetén pedig továbbra is ingyenes a házhoz szállítás.
Amikor munkanap van, akkor kiszállítás is van.
Így 2020 december 28, 29, 30-án is szállítunk futár partnereinkkel (GLS, MPL).
A webáruház budapesti raktárában, 2025. június 12-18-ig szünetel a kiszállítás és az ügyfélszolgálat.
Emiatt, a 2-3 munkanapos szállítási idővel feltüntetett termékek szállítási ideje, 3-4 munkanappal hosszabb lehet.
Természetesen ez idő alatt mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb kézbesítésre kerüljenek a megrendelt termékek.
Köszönettel, a ModernStyle csapata
Webáruházunkban kényelmesen, utánvéttel tudsz fizetni csomagátvételkor.
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is van.
Az utánvétes fizetésnek, nálunk nincs kezelési díja.
A megrendelt termékeket futárcég szállítja ki, a rendelésben megadott szállítási címre.
Jelenleg csak webáruházként működünk, emiatt személyes csomagátvételre nincs lehetőség.
(Ennek oka, hogy bizonyos terméknél, néhány kedves megrendelő, az utánvétes csomagját nem vette át, ezzel kárt okoztak nekünk: visszaszállítási díj, csomagolási-, és adminisztrációs terhek keletkeztek.)
Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.
Az utánvétes fizetésnek nálunk nincs kezelési díja.
30.000 Ft feletti rendelés esetén, minden csomagot díjmentesen,
nulla Ft-ért szállítunk házhoz.
* Az ingyenes kiszállítást egy küldemény esetén, egyszer biztosítjuk.
Az át nem vett és vissza érkezett küldemények újraszállításáról lentebb a “Csomagok újraszállítási díjai” résznél olvashat.
Az ingyenes szállítást, az általunk kiválasztott futár partnerünk végzi.
Ettől eltérő, egyedi szállítási igény (pl. utánvétes XL méretű csomag MPL-el történő szállítása) esetén, szállítási felár esedékes.
30.000 Ft alatti összegű rendelés esetén a szállítási díjak:
Házhoz szállítás futárszolgálattal: 1499 Ft
A futár a kézbesítés napján, érkezése előtt e-mailben és/vagy telefonon értesít, illetve ha mégsem talál a helyszínen, felhív, hogy új időpontot egyeztessen.
Házhoz szállítás esetén, a futár partnereink munkaideje 8-17 óráig tart. Ettől eltérő időpontban nincs lehetőség a csomag kiszállítását kérni.
Ha helyes címet és telefonszámot adsz meg, a futár biztosan a Neked legjobb időpontban és helyen fog keresni.
Ha a csomagod elérhetőségi probléma miatt visszakerül hozzánk a futártól, akkor ebben az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az újraküldési költséget felszámítsuk.
Egyedi igényű szállítási igényt, se mi, se pedig a futárszolgálatok nem teljesítenek. Mint például: “Hívjanak fel a szállítás előtt egy nappal/ másfél órával”, “18 óra után hozzák a csomagot” stb.
Van lehetőség a rendelés leadása előtt, a Pénztár oldalon megjegyzést, kiegészítő információt írni, a szállítással kapcsolatban. (Például: “2/a lépcsőház, 24-es kapucsengő”, “bejárat a másik utca felől”, “10 nap múlva tudom csak átvenni”, stb.)
Tapasztalataink alapján, a Freemail-es e-mail fiókok, az esetek többségében csak több órás késéssel kézbesítik a kiküldött e-maileket. Pl.: visszaigazoló e-mail, csomagszállításról szóló e-mailek a futárszolgálattól, stb.
Emiatt javasoljuk, hogy a rendeléskor ne a Freemail-es e-mail címed használd.
Magyar raktáron lévő termékek esetén, és a 12:00-ig beérkezett rendeléseket, a feldolgozást követő 1-2 munkanapon átadjuk futár partnerünknek, aki a rákövetkező 1-3 munkanapon kiszállítja csomagod a rendelésben megadott szállítási címre.
A futárszolgálat értesítő e-mailt fog küldeni a rendelésben megadott e-mail címre, ami a kiszállítás várható idejéről tájékoztat.
Ha szükséges, akkor telefonon is kereshet egyeztetés céljából.
Nagy leterheltségű időszakokban (pl. Karácsony előtt), vagy a leltározások ideje alatt, vagy a szállítást végző cégek ünnepi pihenése miatt, vagy más váratlan esemény miatt (pl. extrém időjárási viszony, útlezárás, baleset, stb.) a futár késhet a kiszállítással akár 1-8 munkanapot is.
FIGYELEM!
Azon termékek esetén, amik külső raktáron vannak, ott a termékoldalon feltüntetett kiszállítási idővel kell kalkulálni.
Ilyen termékek esetén akkor jelenik meg a várható szállítási idő, amikor annak pontos típusa kiválasztásra került.
A rendelési visszaigazolási email-t követően, később egy szállítással kapcsolatos értesítést is küldünk a rendelésben megadott email címre, mely a csomag indulásáról tájékoztat.
( A várható szállítási idő, minden terméknél fel van tüntetve, amit mindig igyekszünk betartani, de tőlünk független tényezők miatt, csúszás előfordulhat. A termékoldalakon feltüntetett várható szállítási időintervallumok tájékoztató jellegűek. )
Tudunk-e gyorsítani a szállítási időn?
Bárcsak tudnánk, de jelenleg nincs tulajdonunkban egyetlen szállítási vállalat sem, amit irányíthatnánk. Ettől függetlenül mindig mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb megkapd a rendelésed. (Van, mikor még este 10-kor is szállítást intézünk, fuvarozóval egyeztetünk, és csomagolunk.)
Ha kézbesítéskor nem leszek otthon, tudom csomagpontra kérni a rendelésem?
Igen. A futárszolgálat (GLS, DPD, MPL, Express One) által küldött értesítő e-mailben van egy gomb, amire kattintva van lehetőség a csomagot csomagpontra/ csomag automatába irányítani.
Webáruházunkban kényelmesen, utánvéttel tudsz fizetni csomagátvételkor.
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is van.
Az utánvétes fizetésnek, nálunk nincs kezelési díja.
A webáruházban bankkártyával a Stripe biztonságos rendszerén keresztül, átutalással, vagy utánvéttel is tudsz fizetni.
Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni.
Az utánvét kezelés díja: 655 Ft.
Felhívjuk a figyelmet, hogy az utánvétes rendelés fizetési kötelezettséggel jár.
Néhány termék esetén, utánvétes fizetési móddal nem tudunk szolgálni.
Ezt az információt, az adott termékoldalon az alábbi információ jelzi: “Ez a termék utánvétes fizetési móddal nem rendelhető.”
(Ennek oka, hogy bizonyos terméknél, néhány kedves megrendelő, az utánvétes csomagját nem vette át, ezzel kárt okoztak nekünk: visszaszállítási díj, csomagolási-, és adminisztrációs terhek keletkeztek.)
Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.
Az utánvétes fizetésnek nálunk nincs kezelési díja.
Webáruházunkban kényelmesen, utánvéttel tudsz fizetni csomagátvételkor.
A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőség is van.
Az utánvétes fizetésnek, nálunk nincs kezelési díja.
Amennyiben a Vevő/ Megrendelő hibájából (átvételt megtagadta, nem kereste jelzés) a csomag átvétele meghiúsul, a csomag visszaérkezik a webáruház raktárába.
Ilyen esetben, a megrendeléskor elfogadott szerződési feltételek alapján, a Vevő/ Megrendelő vállalja, hogy megtéríti a szállítási, adminisztrációs, kezelési, és csomagolási többletköltségeket, amelyek annak következtében keletkeztek, hogy nem vette át rendelését, vagy nem fogadta el a szállítást.
Az át nem vett csomag/ csomagok szállítási, adminisztrációs, kezelési, és csomagolási díját számlázzuk a Vevő/ Megrendelő felé, amennyiben nem kerülnek lemondásra a csomagfeladás előtt.
Ilyen esetben, a Megrendelőnek kártérítési kötelezettsége keletkezik a bírói joggyakorlat alapján.
Az a Megrendelő és/vagy Címzett, aki szándékosan nem veszi át az utánvéttel rendelt csomagját, annak a jövőbeni utánvétes rendelései automatikusan elutasításra fognak kerülni.
A visszaszállítás és a csomagolás díja, együttesen: 5500 Ft/ csomag.
Kezelési és adminisztrációs díj: 6000 Ft/ megrendelés.
Utánvétel esetén a futárnál készpénzzel és kártyával is lehet fizetni.
Az utánvétes fizetésnek nálunk nincs kezelési díja.
A ModernStyle oldalon a Let’s Encrypt Authority által hitelesített 256 bites SSL titkosítást használunk.
Emiatt oldalunkat 100%-ig biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül böngészheted.
Ha Chrome böngészőt használsz, bal felül a címsorban egy kis, zárt lakatot (vagy egyéb szimbólumot) és “A kapcsolat biztonságos” kiírást kell látnod, ha rákattintasz.
A biztonságos vásárlást 100%-os garanciánkkal is erősítjük.
Minden termékünkre 14 napos, kérdezés nélküli garanciát vállalunk.
Csak küldd vissza nekünk a sértetlen terméket és 15 napon belül már vissza is küldjük a vételárát.
Garanciánkról itt tudhatsz meg többet.
A ModernStyle oldalon a Let’s Encrypt Authority által hitelesített 256 bites SSL titkosítást használunk.
Emiatt oldalunkat 100%-ig biztonságos HTTPS kapcsolaton keresztül böngészheted.
Nézd csak, ha Chrome böngészőt használsz, bal felül a címsorban egy kis, zárt lakatot és “A kapcsolat biztonságos” kiírást kell látnod, ha rákattintasz.
Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy nálunk teljes biztonságban használhasd bankkártyádat a vásárláshoz, hiszen kártyaadataid hozzánk el sem jutnak!
A biztonságos vásárláshoz 100%-os garanciánkkal is erősítjük.
Minden termékünkre 14 napos, kérdezés nélküli garanciát vállalunk. Csak küldd vissza nekünk a sértetlen terméket és 15 napon belül már vissza is küldjük a vételárát.
Garanciánkról itt tudhatsz meg többet.
A pénztár oldalon a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva megkapjuk a vásárlói adatokat, a szállítási adatokat, a megrendelt tételeket, és azok mennyiségét.
A “Megrendelés elküldése” gomb lenyomása után 30 perc áll rendelkezésre, hogy jelezz nekünk e-mailben vagy telefonon bárminemű módosítási igényt a rendeléseddel kapcsolatban.
A 30. perc után érkező tétel módosítási, törlési, vagy kiegészítési kérelmeket nem valószínű, hogy tudni fogjuk kezelni, hiszen ekkor kezdjük a rendelésed összeállítani, csomagolni, majd megrendeljük és kifizetjük a futárnak a díját.
Erről további információkat találsz az Általános Szerződési Feltételek 3. és 5. pontjában.
A kései (30. perc utáni) tételmódosítási igényből eredő magasabb szállítási díjakról időben tájékoztatunk.
A pénztároldalon van lehetőség más, Európai Uniós országot kiválasztani, mint szállítási cím.
Fontos tudni, hogy az utánvétes fizetési lehetőséget, csak és kizárólag Magyarországi szállítási cím esetén tudjuk biztosítani.
Az alábbi szállítási díjak az elállási szándék elmaradása esetén, és az át nem vett, vagy visszautasított csomagátvétel esetén érvényesek, amikor a megrendelő személy kéri az ismételt csomagkiszállítást, miközben a csomagot a szállító cég már visszahozta hozzánk.
(Ugyebár a csomag visszaszállítása, adminisztrációja, és újbóli kiküldése nekünk is extra munkával, és extra költséggel jár.)
Újraszállítás házhoz, futárszolgálattal: 9500 Ft
Újraszállítás Foxpost csomagautomatába: 9900 Ft